Kurzusok és tematikák
I. Kutatások a diszciplínáris didaktikákban 3
- A konstruktivista pedagógia 3
- A tudásszerkezet vizsgálata 4
- A természettudományos tantárgyak oktatása a magyar közoktatásban 5
- Hogyan tovább? Útkeresés a természettudományos oktatásban 5
- A természettudományos nevelés didaktikai problémái 6
- Tantárgy-pedagógiai kutatások kémiából 8
- Hibák az iskolai matematikában 9
- Geogebra az iskolai matematikaoktatásban 9
- Az egyéni zenei képességfejlesztés területei, módszerei és transzferabilitása 10
- A roma és magyar kisiskolások nyelvhasználati stratégiáinak kultúraközi elemzése 11
- Language Testing and Assessment (Idegen nyelvi mérés és értékelés) 12
- Állampolgári szocializáció az iskolában 13
- Médiapedagógia – Gyermek és ifjúkori médiahasználati kutatások és médiapedagógiai következményeik 14
- Kutatások a vizuális nevelés területén, kommunikációs kontextusban 15
- Kutatások a valláspedagógiában 18
- Információs és kommunikációs technológiák pedagógiai kérdései 19
- E-tanulás és e-tananyagok hatékonysága 20
- Kutatások az iskolai informatikában 22
- Túl a tanórai informatikán: informatikai eszközök használatának lehetőségei az iskolai oktatásban 22
- Kutatások a digitális környezetben zajló könyvtárhasználatra nevelés tárgykörében 23
- Sportpedagógiai kutatások a nemzetközi neveléstudományban 24
II. Tanárképzési kutatások 26
- A tanári munka és tanári pálya kérdései 26
- A tanárképzés nemzetközi modelljei 27
- Tanári pályakutatások 29
- A pedagógiai értékelés szerepe a tanári munkában 30
- A tanári munkához szükséges készségek és képességek 31
- A pedagógus ábrázolása a magyar filmben 31
- Iskolai zaklatás 34
- Comparative analysis of teacher professional development policies and practices 35
- Globalizációs tendenciák, tudásváltozás, a tanárképzés és a tanári pálya professzionalizációs kihívásai 37
- A sajátos nevelési igényű tanulókkal való foglalkozás pedagógiai modelljei 38
- Gender kérdések az osztályteremben 39
- Fenntartók, tanárok, különbségek 40
III. Kutatásmódszertan 41
- A tanuló teljesítményét és viselkedését meghatározó pszichikus tényezők vizsgálata 41
- A tanári munka érték és attitűdvizsgálataival kapcsolatos kutatásmódszertani kérdések és megfontolások 42
- Összehasonlító professzió-kutatások 43
- Kvalitatív módszerek az iskolai életvilág megismerésében
- Metaforák, ikonográfia/ikonológia, gyermekkép 44
Legutóbbi frissítés:
2023. 03. 26. 19:56