| Név | Fokozat éve | Disszertáció címe | Témavezető neve | 
|---|---|---|---|
| Peshawa Jalal Mohammed | 2025 | Parental role in child learning process among displaced and non-displaced people in Iraqi Kurdistan | Prof. Dr. Engler Ágnes – Dr. Erdei Gábor | 
| Kerekes Rita | 2025 | Pályakép és életvezetési kompetenciák ének-zene tanárszakos hallgatók körében | Prof. Dr. Váradi Judit | 
| Novák Ildikó Ágnes | 2025 | Kelet-magyarországi középiskolások idegennyelv-tanulási eredményességét befolyásoló intézményi és társadalmi tényezők | Prof. Dr. Fónai Mihály | 
| Nádasdi Kristóf Zsolt | 2025 | Hallgatók digitális attitűdjeinek és kompetenciáinak paradigmaváltása különböző funkciójú képzésekben | Prof. Dr. Pusztai Gabriella | 
| Hegedűs Gabriella | 2025 | Fókuszban az árnyékoktatás. Az angol nyelvi árnyékoktatás ellentmondásos szerepe egy északkelet-magyarországi vizsgálat eredményei tükrében | Dr. habil. Csépes Ildikó | 
| Bartalis Izabella | 2025 | Kisebbségi tanterv és didaktikai tudatosság: Kovászna és Hargita megye magyar tannyelvű elemi osztályaiban történő zenei nevelés vizsgálata | Prof. Dr. Duffek Mihály | 
| Kiss Julianna | 2025 | Az ifjúkori kultúrafogyasztás és művészeti tevékenységek zenei vonatkozásának gyermekkori gyökerei | Prof. Dr. Váradi Judit | 
| Barabás Andrea | 2024 | A tanulói eredményességet befolyásoló tényezők a romániai magyar kisebbségi oktatásban | Dr. Bacskai Katinka | 
| Madarász Tibor | 2024 | A rendszerváltás évtizedében katonai nevelésben szerzett kompetenciák konvertálhatóságának dinamikája a szakmai életutak tükrében | Prof. Dr. Pusztai Gabriella | 
| Nagy Éva | 2024 | Autizmus-spektrum zavarral élő gyerekek szüleinek támogató háttere, gondoskodási gyakorlatai és a gondoskodásról alkotott percepciói szülői narratívák tükrében | Prof. Dr. Fónai Mihály | 
| Demeter-Karászi Zsuzsanna | 2024 | A felekezeti felsőoktatás intézményi kultúrája hallgatói perspektívából | Prof. Dr. Pusztai Gabriella | 
| Nagy Zsuzsa | 2024 | A hasznosság és a motiváció szerepe az iskolai testnevelés fittségmérésében az első COVID-19 utáni mérési időszakban | Prof. Dr. Müller Anetta | 
| Máté-Szabó Barbara | 2024 | Hídszerep a felsőoktatásban? - Továbbtanulási aspirációk vizsgálata a felsőoktatási szakképzésben tanuló hallgatók körében | Dr. Márkus Edina | 
| Hegedűs Anita | 2024 | A szegedi egyetemisták múzeumképe - A múzeumok mint változó tanulási terek egy egyetemi városban | Prof. Dr. Pusztai Bertalan | 
| Kardos Katalin | 2024 | Szakkollégiumok felsőoktatás-pedagógiai jelentősége szektorközi összehasonlításban | Prof. Dr. Pusztai Gabriella | 
| Kocsis Zsófia | 2023 | A hallgatói munkavállalás sajátosságai és egyetemi pályafutásra gyakorolt hatása a Debreceni Egyetemen | Prof. Dr. Pusztai Gabriella | 
| Somfalvi Zita | 2023 | Prof. Dr. Pusztai Gabriella | |
| Hörich Balázs | 2023 | Tanulói eredményesség a mobilitási aspirációk tükrében | Dr. habil. Györgyi Zoltán – Prof. Dr. Fehérvári Anikó | 
| Gintner Tamásné Hornyák Ágnes | 2023 | Újító pedagógusok szakmai tőkéje és eredményessége hátrányos helyzetű régiók középfokú oktatási intézményeiben | Prof. Dr. Pusztai Gabriella | 
| Lehotka Ildikó | 2023 | A zenehallgatás a közoktatási dokumentumok tükrében, és megvalósulása az ének-zene tanórákon | Prof. Dr. Duffek Mihály | 
| Székely Csilla Imola | 2023 | Vallásosság és gyermekkép Kokas Klára pedagógiai munkáiban | Prof. Dr. Pusztai Gabriella | 
| Józsa Gabriella | 2023 | Érettségit adó szakképzésből a felsőoktatásba: a továbbtanulási szándék és a lemorzsolódási rizikófaktorok vizsgálata | Dr. habil. Engler Ágnes | 
| Bíró István Ferenc | 2023 | Archiválás vagy továbbhagyományozás? A magyar népzenekultúrához való viszonyulásmódok és ezek hatása a hazai népzenészképzés intézményesülésére | Dr. Vincze Tamás | 
| Dragony Gábor | 2023 | A népzeneoktatás dimenziói a művészeti nevelés kurrikuláris és extrakurrikuláris színterein – A népzeneoktatás és népzenészképzés empirikus vizsgálata | Dr. habil. Váradi Judit | 
| Szalai-Preisz Tamás | 2022 | Az Orff koncepció módszertani elemeinek zenei képességfejlődésre gyakorolt hatása az általános iskolai ének-zene órák tükrében | Dr. habil. Váradi Judit | 
| Héjja Bella Emerencia | 2022 | A zeneművészeti szakgimnazista tanulók pályaalakulásával kapcsolatos mutatói a szociál-kognitív pályamodell mentén | Páskuné Dr. habil. Kiss Judit | 
| Czékmán Balázs István | 2022 | Tablettel támogatott tanulási környezet általános iskolában. Intézményi szintű implementáció és integráció, pedagógiai-módszertani háttér és tanulókra gyakorolt hatás | Dr. habil. Buda András | 
| Sebestyén Krisztina | 2022 | Nyelvválasztás és nyelvtanulási motiváció Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megye érettségit adó képzéseiben | Dr. Chrappán Magdolna | 
| Pallay Katalin | 2022 | Karrierépítés és mobilitási döntés, A Balassi Intézet egykori kárpátaljai hallgatóinak tanulmányi pályafutása, munkaerőpiaci elhelyezkedése és társadalmi beágyazódása a végleges letelepedés tükrében | Dr. habil Kovács-Nagy Klára | 
| Moravecz Marianna | 2022 | A mindennapos testnevelés tapasztalatai az észak- alföldi régióban élő hallgatók egészségtudatosságának és tanulmányi eredményességének tükrében | Dr. habil Nagy Ágoston | 
| Szőcs Andor | 2021 | Hallgatói munkavállalás a felsőoktatási expanziót követő években - Tanulás melletti munka jellemzői a Debreceni Egyetemen | Fényes Hajnalka | 
| Farkas János | 2021 | A gazdasági szaknyelvoktatás helyzete a közép-kelet-európai országok felsőoktatási intézményeinek rendszerében (Magyarország, Szlovákia, Románia összehasonlító vizsgálata) | Dr. Czellér Mária | 
| Rábai Dávid | 2021 | A hazai labdarúgó akadémiák tehetséggondozó tevékenysége | Dr. Fenyő Imre | 
| Pataki Gyöngyvér | 2021 | A rendszerváltás utáni generáció közéleti magatartásmintái két eltérő szervezésű felsőoktatási kollégium lakóinak kvalitatív vizsgálata alapján | Szabó Ildikó, Polónyi István | 
| Benke Magdolna | 2020 | A tanulórégió – kihívás és lehetőség. Hátrányos helyzetű régiók és kistérségek fejlesztésének tapasztalatai Magyarországon az európai uniós csatlakozás időszakában | Kozma Tamás | 
| Sápiné Bényei Rita | 2020 | A témacentrikus interakció (TCI) módszer használata a tanításban: tanulási stílusjellemzők és szociális kompetenciaelemek változása a tanulókban | Revákné Markóczi Ibolya | 
| Szabó Fruzsina | 2020 | A nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy kelet-magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál | Csépes Ildikó | 
| Zoller Katalin | 2020 | Tanárok és iskoláik. A tanári munkavégzés és a tanári munkával való elégedettség vizsgálata romániai pedagógusok körében | Bacskai Katinka | 
| Markos Valéria | 2019 | Úton az aktív állampolgári lét felé | Fényes Hajnalka | 
| Tódor Imre | 2019 | Az iskolaválasztás döntésmechanizmusai | Pusztai Gabriella | 
| Kattein-Pornói Rita | 2019 | Az országos magyar falusi tehetségmentés története | Rébay Magdolna | 
| Dabney-Fekete Ilona | 2019 | Oktatók tudományos együttműködésének hálózatai a felsőoktatásban | Czellér Mária | 
| Kenyeres Attila Zoltán | 2019 | Televízió és tanulás A televízió és a posztklasszikus dokumentumfilmek szerepe a kulturális közfoglalkoztatottak informális tanulásában | Juhász Erika | 
| Kovács Karolina Eszter | 2019 | Mens Sana In Corpore Sano? A Magyar Sportiskolai Rendszer Tanulóinak Egészségtudatossági és Tanulmányi Eredményességének Összefüggései | Nagy Beáta Erika | 
| Inántsy-Pap Ágnes | 2019 | Kontinuitás és pedagógiai érzékenység A magyarországi görögkatolikus iskolák társadalmi funkciója. | Pusztai Gabriella | 
| Stark Gabriella Mária | 2019 | Kisebbségi magyar pedagógusjelöltek tanulási útvonalai (összehasonlító megközelítésben) | Kozma Tamás | 
| Fülekiné Joó Anikó | 2019 | Olvasás és közösségi interakció: a perszuazív kommunikáció hatása általános és középiskolás fiútanulók olvasási attitűdjére | Bujdosóné Dani Erzsébet | 
| Kovács Edina Mária | 2019 | A társadalmi nem hatása a pedagógusok szakmai céljaira, karrierútjára és elkötelezettségére | Chrappán Magdolna | 
| Hegedűs Roland | 2018 | Hátrányos helyzetűek a közép- és felsőfokú oktatásban Hátrányos helyzetű tanulók középiskolai teljesítménye és felsőoktatásba való bejutásuk jellemzői, különös tekintettel a területi különbségekre | Teperics Károly, Györgyi Zoltán | 
| Ceglédi Tímea | 2018 | Reziliencia és felsőoktatás. Beteljesül a reziliencia ígérete vagy élesednek a társadalmi egyenlőtlenségek a felsőoktatásban? | Fényes Hajnalka Zsuzsanna | 
| Urbinné Borbély Szilvia | 2018 | A mindennapi testnevelés implementációjának megítélése az észak-alföldi régióban | Fónai Mihály | 
| Szűcs Tímea | 2018 | Az alapfokú művészeti iskolák működése és társadalmi környezete Egy esélynövelő iskolatípus? | Duffek Mihály, Juhász Erika | 
| Fintor Gábor | 2018 | Implementáció és tanulói attitűdök, A mindennapos testnevelés funkciója egy hátrányos helyzetű régió iskoláiban | Szabó József | 
| Berei Emese Beáta | 2018 | A méltányosság percepciói és befogadással kapcsolatos attitűdök felsőoktatási hallgatók körében | Flóra Gábor - Veressné Gönczi Ibolya | 
| Morvai Laura | 2018 | Ora et labora? Egyházi középiskolások eredményessége a 2010 utáni szektorbővülést követően | Pusztai Gabriella | 
| Bordás Andrea | 2017 | Romániai magyar pedagógusok szakmai fejlődése – narratívák a rendszeren belülről | Szabó László Tamás | 
| Dusa Ágnes Réka | 2017 | Nemzetköziesedés a Debreceni Egyetemen. A hallgatói mobilitás mint a nemzetköziesedés célja és eszköze | Szabó Ildikó– Engler Ágnes | 
| Pásztor Rita Gizella | 2017 | Kisebbségi és kettős kisebbségi létben élő fiatalok továbbtanulási aspirációi egy hátrányos helyzetű térségben | Csoba Judit | 
| Szelesné Árokszállási Andrea | 2017 | Rekrutáció és pályaszocializáció regionális összehasonlításban. Mentőtiszt szakiroányon tanuló hallgatók érték- és pályaorientációja | Murányi István | 
| Tamusné Molnár Viktória | 2017 | Művészeti nevelés az egyetem falai között és azon túl. A debreceni tudományegyetem bölcsészettudományi kara oktatóinak művészeti, művészetelméleti és művészetpártolói tevékenysége 1914-1949 | Rébay Magdolna | 
| Portik Erzsébet Edit | 2017 | "Jó" gyermekek - felnőtt szemmel. Erdélyi gyermekkép, gyermekszemlélet a Cimbora című gyermekfolyóirat tükrében a két világháború között (1922-1929) | Fenyő Imre | 
| Belényi Emese | 2017 | Többszörös kisebbségben: identitás és oktatási inklúzió egy romániai magyar siket közösségben | Pető Ildikó | 
| Támba Renátó | 2016 | Gyermekkor és gyermeknevelés a vásznakon. A dualizmuskori gyermekszemlélet megjelenítése egy festőiskola példáján | Rébay Magdolna | 
| Horváth Zsófia | 2016 | A kisebbségi magyar közoktatás regionális vetületei A romániai magyar általános iskolás tanulók családi és iskolai környezetének szerepe az egyéni és közösségi identitás alakulásában | Engler Ágnes | 
| Bicsák Zsanett Ágnes | 2015 | Vált(ak)ozó olvasatok Johann Friedrich Herbart pedagógiájának hazai recepciójában | Brezsnyánszky László | 
| Takács Tamara | 2015 | Közösségi kötődés és identitás egy határmenti felsőoktatási térségben | Brezsnyánszky László | 
| Neszt Judit | 2015 | A középfokú elemi iskolai tanítóképzők intézményrendszerének kiépülése és változásai 1828-tól 1945-ig | Orosz Gábor | 
| Tőzsér Zoltán | 2015 | Részidősek a felsőoktatásban - Egy határon átnyúló régió részidős hallgatóinak a vizsgálata | Kozma Tamás | 
| Kovács Klára | 2015 | A sportolás mint támogató faktor a felsőoktatásban | Szabó Ildikó | 
| Homoki Andrea | 2015 | A gyermekvédelmi gondozottak reziliencia vizsgálata a Dél-alföldi és az Észak-alföldi régióban | Gönczy Ibolya | 
| Bacskai Katinka | 2014 | Mit ér (el) a tanár, ha közép-európai? Alacsony státusú diákokat tanító eredményes tanárok két közép-európai régióban | Pusztai Gabriella | 
| Garami Erika | 2014 | Kistérségi jellemzők együttes hatása az oktatás eredményességére és a továbbtanulási döntésekre | Györgyi Zoltán | 
| Szolár Éva | 2014 | A Bologna-folyamat Magyarországon. Felsőoktatás reformviták (1999-2009) | Kozma Tamás | 
| Vargáné Nagy Anikó | 2013 | Jausz Béla a pedagógus professzor Az 1919–1959 közötti szakmai életút elemzése | Brezsnyánszky László | 
| Németh Nóra Veronika | 2013 | Pedagógusjelöltek olvasáskultúrája egy határmenti régióban | Mojzesné Székely Katalin | 
| Dankó-Herczegh Judit | 2013 | Internethasználat és elektronikus kommunikáció a Debreceni Egyetem tanár szakos hallgatói körében | Buda András | 
| Márton Sándor | 2013 | Egy tehetséggondozó program hallgatóinak rekrutációja és professzióképe a program első szakaszában | Kiss János | 
| Rusinné Fedor Anita | 2013 | „Kettős kötődés” – A munkaerő-piaci karriertől a familiarizmusig. A kisgyermekes nők munkavállalási attitűdjei és integrációja. | Dr. habil. Fónai Mihály | 
| Jankó Krisztina Julianna | 2012 | Az iskolakörzetesítés társadalmi hatásai | Prof. Dr. Kozma Tamás, Prof. Dr. Forray R. Katalin | 
| Jancsák Csaba | 2012 | Tanárképzésben részt vevő hallgatók értékítéleteinek szerkezete két regionális egyetem en. A Debreceni és Szegedi Tudományegyetem tanárjelöltjeinek értékstruktúrái | Prof. Dr. Kozma Tamás | 
| Szabó János Zoltán | 2012 | Kulturális fesztiválok mint a művelődés új formái | Prof. Dr. Szabó László Tamás | 
| Hausmann Alíz | 2012 | Ízlés vagy sodródás? Összefüggések a romániai magyar középiskolások zenei ízlése, zenével kapcsolatos magatartása és értékrendje, kulturális fogyasztása között | Prof. Dr. Szabó László Tamás | 
| Molnár Balázs | 2011 | Pedagógushallgatók internethasználata és internetalapú tanulási tevékenységei a Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Felnőttképzési Karán | Dr. Chrappán Magdolna | 
| Hollósi Hajnalka | 2011 | A magyar kisebbségi felsőoktatás egy példája. A kolozsvári Babeş−Bolyai Tudományegyetem Szatmárnémeti Kihelyezett Tagozata | Dr. habil Fényes Hajnalka | 
| Vincze Tamás | 2011 | Karrierutak és iskolateremtés a XX. század első felének magyar neveléstudományában | Prof. Dr. Brezsnyánszky László | 
| Csiha Tünde | 2011 | Az önkormányzatok és civil ifjúsági szervezetek együttműködése az önkormányzati feladatellátásban | Dr. Szekeres Melinda | 
| Rákó Erzsébet | 2010 | A gyermekvédelem intézményrendszerének átalakulása, helyzete Hajdú-Bihar megyében | Mojzesné Dr. Székely Katalin | 
| Engler Ágnes | 2010 | Kisgyermeket nevelő hallgatók felsőfokú tanulmányi beruházásainak és hozamainak nevelésszociológiai vizsgálata | Dr. Pusztai Gabriella | 
| Takács-Miklósi Márta | 2010 | Minőségirányítás és akkreditáció a felnőttképzésben  az észak-alföldi intézmények esete | Dr. Juhász Erika | 
| Simándi Szilvia | 2010 | Turizmus és tanulás  egy vidéki város középiskolásainak turisztikai magatartása | Dr. Juhász Erika | 
| Fináncz Judit | 2009 | Tudományos utánpótlásképzés Európában és Magyarországon: A doktori képzésben résztvevők helyzete | Prof. Dr. Kozma Tamás | 
| Bocsi Veronika | 2009 | Az idő a campusokon. Felsőfokú tanulmányokat folytató hallgatók időszociológiai vizsgálata | Prof. Dr. Szabó Ildikó | 
| Horkai Anita | 2008 | Ifjúsági kultúrák Észak-kelet Magyarországon | Dr. Fónai Mihály | 
| Nagy Krisztina | 2008 | Segítő hivatásokat választó hallgatók pályaorientációja a "Partiumban" | Dr. habil Pusztai Gabriella | 
| Virág Irén | 2008 | Az arisztokrácia neveltetése Magyarországon (1790-1848) | Prof. Dr. Brezsnyánszky László | 
| Szilágyiné dr. Szemkeö Judit | 2008 | Életvilágok és a nevelés (kísérlet az intézményes nevelés modellezésére) | Prof. Dr. Kozma Tamás | 
| Dr. Sipos László | 2008 | Alapítványok az iskolában | Prof. Dr. Kozma Tamás | 
| Erdei Gábor | 2008 | A vállalatok szerepe a felnőttkori tanulásban az Észak-alföldi Régióban | Prof. Dr. Kozma Tamás | 
| Nagy Edit | 2007 | Egy segítő foglalkozás képviselőinek pályaképe, a kiégés szempontjából | Prof. Dr. Brezsnyánszky László | 
| Drabancz M. Róbert | 2007 | Disputák a kulturális igazgatásról. Az 1920-as évek második felének magyarországi sajtónyilvánosságában | Prof. Dr. Kozma Tamás | 
| Farkas Éva | 2007 | Rendszerváltás a szakképzésben. A szakképzés szerkezeti, tartalmi átalakulása Magyarországon 1989 után, különös tekintettel az iskolarendszerű szakképzés reformjának jellemzőire a képzést végző intézmények aspektusából | Dr. Juhász Erika | 
| Péter Lilla | 2007 | Reform és visszhangok: A romániai közoktatási reform fogadtatása romániai magyar pedagógusok körében | Mojzesné dr. Székely Katalin | 
| Rébay Magdolna Éva | 2007 | A leány-középiskolák jogi szabályozása Magyarországon és nemzetközi kitekintésben | Dr. Orosz Gábor | 
| Benkő Brigitta | 2007 | A szociálpedagógia szakos hallgatók a felsőoktatásban és a munkaerő-piacon | Prof. Dr. Kozma Tamás | 
| Holik Ildikó Katalin | 2007 | A tanárképzés gyakorlati műhelyei: A gyakorlóiskolák tanárképzési szerepének vizsgálata | Prof. Dr. Bezsnyánszky László | 
| Vidra Anikó | 2006 | A bevásárlóközpontok szerepe a budapesti fiatalok szabadidő-felhasználásában | Dr. Kiss Gabriella | 
| Pető Ildikó | 2006 | Hátrányos helyzetű csoportok a felnőttoktatásban: motivációk, esélyek | Dr. Fónai Mihály | 
| K. Nagy Emese | 2006 | Az esélyegyenlőtlenség iskolai kezelése csoportmunkával | Dr. Béres Csaba | 
| Barabási Tünde | 2006 | Az elmélet és a gyakorlat integrációja a magyarországi és a romániai magyar tanítóképzési rendszerben | Dr. Balogh László | 
| Szabó Irma | 2006 | Utópiák és valóság: az elmélet és a gyakorlat ellentmondásai az általános művelődési központok fejlődésében | Prof. Dr. Durkó Mátyás | 
| Kleiszt Teréz | 2006 | A népművelés és a szociális munka szakmásodása angolszász és magyar metszetekben | Dr. Rubovszky Kálmán | 
| Márkus Edina | 2006 | Szektorsemlegesség a kultúra területén | Dr. Sári Mihály | 
| Torkos Katalin | 2006 | Két kultúra határán - cigány diplomások életút vizsgálata az ezredfordulón Magyarországon | Dr. Béres Csaba | 
| Lipcsei Imre | 2006 | A Békés vármegyei oktatásügy története a két világháború közötti időszakban | Dr. Vaskó László | 
| Koncz Gábor | 2006 | A művelődés közgazdasági összefüggései | Dr. Éles Csaba | 
| Ugrai János | 2005 | Önállóság és kiszolgáltatottság | Dr. Síró Béla, Prof. Dr. Barta János | 
| Mandel Kinga | 2005 | A román felsőoktatás politika változásai | Prof. Dr. Nagy Péter Tibor | 
| Juhász Erika | 2005 | Hajdú-Bihar megye felnőttoktatási intézményrendszere az oktatás- és művelődéspolitikai tendenciák tükrében | Dr. Sári Miháy | 
| Kézi Erzsébet | 2003 | Pedagógiai modernizációs kísérlet a két világháború között (A sárospataki angol nyelvoktatás) | Dr. Brezsnyászky László | 
| Kocsis Mihály | 2003 | A tanárképzés megítélése hallgatók és végzettek körében | Dr. Balogh László | 
| Bodnárné Kiss Katalin | 2002 | Serdülő korú cigány tanulók énképe és modellkövetési sajátosságai | Prof. Dr. Forray R. Katalin | 
| Deme Tamás | 2002 | Karácsony Sándor pedagógiájának aktualitása | Dr. Komlósi Sándor | 
| Pusztai Gabriella | 2002 | Felekezeti középiskolák az ezredforduló Magyarországon | Dr. Tomka Miklós | 
| Sallai Éva | 2002 | A szakmai személyiség szerepe a pedagógus mesterségben, és a pedagógusképzés lehetőségei kialakulásának segítségében | Dr. Papp János | 
| T. Szabó Júlia | 2002 | A gyermekjáték szerepéről alkotott elképzelések és a valóság a 19-20. század fordulóján Magyarországon | Dr. Rubovszky Kálmán | 
| Antalóczy Tímea | 2001 | Sorozatok - Szappanoperák - Értékek | Dr. Szekeres Melinda | 
| Bényei Judit | 2001 | Az Alkonyzónától A Simpson családig televíziós befogadás-vizsgálat a médiaoktatás nézőpontjából | Dr. Rubovszky Kálmán | 
| Buda András | 2001 | Mérnöktanárok (pályaválasztás, pályakezdés) | Dr. Varga Lajos | 
| Fülöp Ilona | 2001 | Kultúra és turizmus a változó világban | Dr. Bujdosó Dezső | 
| Györgyi Zoltán | 2001 | A középfokú szakképzés megújulásának regionális súlypontjai | Prof. Dr. Polónyi István | 
| Orosz Ildikó | 2001 | A magyarnyelvű oktatás helyzete Kárpátalján az ukrán államiság kialakulásának első évtizedében (1989-1999) | Prof. Dr. Szabó László Tamás | 
| Chrappán Magdolna | 2000 | A tantárgyi integráció alapkérdései | Dr. Vaskó László | 
| T. Kiss Tamás | 2000 | A kulturális intézmények állami rendszere Magyarországon az 1920-as években (Gróf Klebelsberg Kunó kultúrát szervező tevékenysége) | Dr. Vitányi Iván | 
| Veressné Gönczi Ibolya | 2000 | Tendenciák a hazai gyermekvédelemben | Dr. B. Aczél Anna | 
| Goda Éva | 2000 | Társasági élet és művelődés | Dr. Éles Csaba | 
| Dr. Timárné Dr. Szabó Júlia | 2000 | A gyermekjátékok szerepéről alkotott elképzelések és a valóság a 19-20. század fordulóján, Magyarországon | Prof. Dr. Szabó László Tamás | 
| Duló Károly | 2000 | Közelítő távolítás | Dr. Rubovszky Kálmán | 
| Szíjártó Imre | 2000 | A filmvetítéstől a média ismeretig, A Mozgóképoktatás Magyarországon 1960-2000 | Prof. Dr. Szabó László Tamás | 
| Dráviczki Sándor | 1999 | Tanítóképzés Északkelet- Magyarországon 1914-1959 között | Dr. Vaskó László | 
| Horváth Zsuzsanna | 1999 | Az anyanyelvi tudás érvényességének összehasonlító vizsgálata | Dr. Csapó Benõ | 
| Kálmán Anikó | 1999 | Köztisztviselőképzés PHARE támogatással | Prof. Dr. Kozma Tamás | 
| Buda Mariann | 1998 | Az iskola szellemisége és a társadalmi gyakorlat | Prof. Dr. Zrinszky László | 
| Bolvári-Takács Gábor | 1998 | Filmművészet és kultúrpolitika a művészeti díjak tükrében | Dr. Éles Csaba | 
| Sári Mihály | 1997 | Város és művelődése (A lokális művelődéspolitikai döntések művelődéstörténeti és művelődésszociológiai háttere egy alföldi középvárosban és a helyi cselekvés…) | Prof. Dr. Kozma Tamás | 
| Martinkó József | 1996 | Katonai középiskolák az ezeréves magyar iskola történetében | Dr. Kelemen Elemér | 
    Legutóbbi frissítés:
    2025. 10. 20. 13:00