| Név | Kezdés ideje | Témavezető | Védés/Fok/Absz. | Téma/Doktori dolgozat címe |
|---|---|---|---|---|
| Dunkel Norbert | 1994 | Vajda Mihály | ? | |
| Gulyás Gábor | 1994 | Vajda Mihály | Absz. | Kierkegaard teste |
| Bacsó László | 1994 | Hévizi Ottó | 2006 | Szparagmosz (Görög tragédiák értelmezése posztmodern esztétikai és irodalomelméleti szempontból) |
| Kukla Krisztián | 1995 | Hévizi Ottó | 2006 | A szemtől a kézig. Konrad Fiedler művészetfilozófiája |
| Valastyán Tamás | 1995 | Hévizi Ottó | 2001 | A széttagoltság mint forma a német koraromantikus diskurzusban, különös tekintettel Novalis és Friedrich Schlegel törekvéseiben |
| Sutyák Tibor | 1995 | Bacsó Béla | 2006 | A Freud-elv a pszichoanalízis mint lélekfilozófia |
| Simon Attila | 1995 | Vajda Mihály | 1999 | A befogadó a poétikában |
| Pető Zsolt | 1995 | Vajda Mihály | 2002 | A Bábel árnya |
| Kicsák Lóránt | 1995 | Angyalosi Gergely | 2002 | A jelenlét-problematika Derridánál és Heideggernél |
| Mekis Péter | 1996 | Vajda Mihály | 2008 | Logikai és nyelvfilozófiai problémák a Logikai-filozófiai értekezésben |
| Kmeczkó Szilárd | 1996 | Vajda Mihály | 2006 | A Polányi-recepció nyitott kérdései |
| Fehér Ildikó | 1996 | Vajda Mihály | Absz. | Nietzsche ifjúkori műveinek metafizikai horizontja az öninterpretációk fényében |
| Békési József | 1997 | Bujalos István | Absz. | Ethnocentrizmus a kortárs amerikai politikai filozófiában |
| Ujlaki Tibor | 1998 | Vajda Mihály | Absz. | A személyes személytelen (Max Scheler perszonális etikája) |
| Drimál István | 1998 | Rózsa Erzsébet | 2008 | A tudat struktúrája Hegelnél és Heideggernél |
| Szilágyi Gál Mihály | 1999 | Vajda Mihály | 2007 | A szép nyilvános jellege. Hannah Arendt és Friedrich Schiller Kant esztétikájáról |
| Kovács János | 1999 | Mihálydeák Tamás | Absz. | Tulajdonnevek és határozott leírások Kripkenél |
| Makk Norbert | 1999 | Rózsa Erzsébet | 2008 | A jel rendszere Hegelnél |
| Fenyő Imre | 1999 | Nyizsnyánszki Ferenc | 2009 | Tudás és társadalom a posztmodern korban (Zygmunt Bauman metaforikus társadalomelmélete) |
| Hogyinszki Éva | 2000 | Biróné Kaszás Éva | 2008 | A közösségelvű társadalomkritika lehetőségei. Az erény nyomában tervezete |
| Dobos Attila | 2001 | Rózsa Erzsébet | Fok. Lejárt | |
| Kiss Dávid | 2001 | Angyalosi Gergely | Absz. | |
| Salat Csilla | 2002 | Vajda Mihály | Absz. | Cioran filozófia-felfogása |
| Novák Zoltán | 2002 | Rózsa Erzsébet | 2011 | Kultúrfilozófiai viták a két háború közti Magyarországon |
| Deczki Sarolta | 2002 | Vajda Mihály | 2011 | Idő és értelem a fenomenológiában |
| Rónai András | 2003 | Angyalosi Gergely | 2011 | A test, a Másik és a Tudás |
| Krivánik Dániel | 2003 | Nyizsnyánszki Ferenc | Fok. lejárt | Hegel: A szellem fenomenológiája |
| Andrejka Zoltán | 2003 | Nyizsnyánszki Ferenc | 2010. | Apollón és Diké nyomában (Hermeneutikai gondolatkísérlet a görög tragédiáról Hegel interpretációinak tükrében) |
| Berkovics Balázs | 2003 | Angyalosi Gergely | 2013 | A Foucault-i tudománykritika és a francia episztemológiai hagyomány |
| Farkas Henrik | 2004 | Angyalosi Gergely | 2011 | A test, a tér, a hely és a tánc |
| Pávay Tibor | 2005 | Nyizsnyánszki Ferenc | 2011 | Kulturális fenomének színeváltozása |
| Horváth Lajos | 2005 | Bánfalvi/Kelemen István | 2011 | Az elme reduktív és nem reduktív elméleteinek elemzése |
| Rácz Sándor | 2006 | Bujalos István | 2014 | A. MacIntyre és J. Rawls igazságosságkoncepciójának összehasonlítása |
| Kőmüves Sándor | 2006 | Angyalosi Gergely | 2011 | A művészet intézményi elmélete |
| Ionescu Nicoleta | 2006 | Rózsa Erzsébet | Absz. | Az interjú mint kérdezés |
| Joó Adrián | 2006 | Bujalos István | Absz. | Rorty és a kontinentális filozófia |
| Mezei Tamás | 2007 | Bujalos István | Absz | Wittgenstein etikai nézetei |
| Illés Zsuzsa | 2007 | Angyalosi Gergely | Törölve | A haláltapasztalat művészi és filozófiai megközelítései a modernitásban |
| Hercegfalvi Edina | 2008 | Valastyán Tamás | Absz | Kant esztétikájának szerepe a modern hermeneutikában |
| Kassainé Sólyom Beáta | 2008 | Biróné Kaszás Éva | Absz. | Multikulturalizmus és a szabadságjogok átértékelődése napjainkban |
| Karap Zoltán | 2008 | Rózsa Erzsébet | Absz. | A zene metafizikája. Kultiurális hermeneutikai elemzések |
| Soós Sándor | 2008 | Bugár István | 2014 | A Zen filozófiává válása a XX. században |
| Hornyák Péter | 2009 | Bujalos István | Absz | A történetfilozófia paradigmái és válság a XIX-XX. századi filozófiában. |
| Bodnár János Kristóf | 2009 | Kelemen István/Kakuk Péter | 2014 | A pszichotróp- és kábítószerek használatának és prohibiciójának kulturtörténete a biopolitika és jogvédelem tükrében |
| Sántha Szilvia | 2010 | Angyalosi Gergely | Absz | Művészet és élet, esztétika és etika viszonya a 19-20. sz. művészprózája és elméleti írások alapján |
| Soltész Péter | 2010 | Hévizi Ottó | Absz/Fok | A magyar Nietzsche recepció a 2. vgh-ig |
| Kovács Gábor | 2010 | Rózsa Erzsébet | Absz/Fok | Márkus György filozófiai munkássága |
| Tánczos Péter | 2011 | Angyalosi Gergely | Absz | A szubverzív filozofálás tipológiája |
| Sós Csaba | 2011 | Valastyán Tamás | Absz | A Nő a Nyelv és a MŰ - szemérem alakváltozatai |
| Varga Rita Lenke | 2011 | Valastyán Tamás | Absz | A halott test mint a társadalomból kizárt egyén |
| Péter Szabina | 2012 | Angyalosi Gergely | Az esztétikai állapot megjelenése a Body Art művészetében | |
| Tóth Máté | 2012 | Bujalos Goretity J. | A kortárs orosz filozófiai gondolkodás | |
| Szrogh István | 2013 | Bujalos István | ||
| Zeöld Emese | 2013 | Valastyán Tamás | ||
| Tóth Alexandra | 2014 | Valastyán Tamás | ||
| Marczin István Bence | 2014 | Angyalosi Gergely |
Legutóbbi frissítés:
2025. 10. 14. 13:27